Azon cégek, melyek kiemelten foglalkoznak a vevőkiszolgálás fejlesztésével, sokkal magasabb eredményeket érnek el.

Jó hír: a Föld ötven országára kiterjedő felmérésben Magyarország a köszönés kategóriájában második helyen végzett, emellett a magyar ügyfelek 86 százalékára rámosolyognak. HRportál.hu tanulságos cikke.

A mosolyt fakasztó cikk jó hírekkel szolgál, hiszen a felmérések szerint a hazai üzletekben és kormányhivatalokban átlagon felüli mosolyt kapunk és a köszönés tekintetében is világelsők (másodikok) vagyunk. Ahol pótolni való akad, az a „kapcsolt értékesítés”.

Klaszterünk tagjai szinte kivétel nélkül egyfajta eladási tevékenységet folytatnak, ezért különösen érdemes meghallani:  vevőkiszolgálás fejlesztésében és kapcsolt értékesítésben van további potenciál.

HRportál cikke itt található.

A vevőkiszolgálás óriási lehetőségeket rejt az üzleti eredmények javítása szempontjából. Egyre több cég fedezi fel az ebben rejlő potenciált, hiszen egy elégedett vásárló átlagosan akár 2,5-szer annyit költ egy vállalatnál, mint egy elégedetlen.

Piac és Profit régebbi cikke a témában itt.

Harmadik hasznos cikk:

A köszönés illemszabálya – Ki köszön először: a nő, a férfi, a főnök vagy az idős ember?