A Turizmus Online tette nyilvánossá a SentiOne kutatási eredményeit, ami a 2022. január 1 – és március 17. közötti időszak adait dolgozta fel.
A cikkből néhány adatot kiemelünk összefoglalónkban, az elmúlt hónapokban 45 milliós elérése volt a témának az internetezők körében.
„A tavalyi évhez képest 30 százalékkal többet beszélgettek a magyarok a síelésről idén.”
Az országok tekintetében Ausztria a legkedveltebb célpont, a síelést illetően a top hashtagek között #karintia szerepel leggyakrabban.
„A második helyen a magyar sípályák állnak idén, őket követi Olaszország.”
A hazai sípályákról is kapunk friss adatokat, az internetes tartalmakat vizsgálva kiderült, hogy Eplényben a hóágyúzás a legkedveltebb dolog, míg Mátraszentistvánon a panorámaliftet és a síiskolát említik sokan.
„A hazai sípályák között évek óta Eplény vezet, de a tavalyi 81 százalékos előnye veszélybe került, hiszen ha hazai téli sportokról volt szó, akkor idén már 48 százalékban Mátraszentistvánról beszélgettünk.”
A SentiOne azokat a 2022 január 1-től március 17-ig publikusan közzétett online tartalmakat elemezte, amelyekben a síeléssel kapcsolatos szavak különböző formái együtt jelentek meg. A teljes cikk itt olvasható.