Mátra-Bükk lesz a ország aktív turisztikai központja

Juhász Szabolcs a Magyar Turisztikai Ügynökség turizmus szakmai igazgatója előadásban marketing és értékesítési tevékenység alapján határozta meg az elsődleges márkaprofilokat.

Idén ősszel 11 turisztikai térség került nevesítésre, így a Mátra-Bükk vidéke is.

Turisztikai térségek nevesítése

Előző cikkeinkben már részletesen beszámoltunk a december 3-án megrendezésre került Jövőkép konferenciáról. Az alábbi videón belül, 10:12-től ismertetésre kerülnek a térségi márkaprofilok.

A Mátra-Bükk vonatkozásában várhatóan a síturizmus alapját jelentő turisztikai fejlesztések is megjelenhetnek. Ez a vidék kétség kívül a legnagyobb síturisztikai múlttal rendelkezik.

Érdemes az előadás 22 perces teljes anyagát végig tekinteni.

Az alábbi ábrán látható a 11 lehatárolt turisztikai térség.

Az Aktív Magyarország által szervezett aktív- és ökoturisztikai szakmai konferencia idén az online térben történt meg. Szakmai 100 percesek címen zajlott négy nap, négy témában. Ez az előadás a Jövőkép előadássorozat része.

Juhász Szabolcs, a Magyar Turisztikai Ügynökség turizmus szakmai igazgatója bemutatja, hogy hogyan választották ki Magyarország 11 turisztikai térségét, amelyek kiemelten fontosak a fejlesztések során.

 

2018 nyarán megjelent, három részből álló,

a Mátra síéletét bemutató videófilmes cikksorozatunk

a lenti kockákra kattintva megtalálhatók!

Videófilmek: Történelmi visszatekintés a mátrai síéletre 1989-2018 között (3. rész)

Videófilmek: Történelmi visszatekintés a mátrai síéletre 1957-1989 között (2. rész)

Videófilmek: Történelmi visszatekintés a mátrai síéletre 1927-1957 között (1. rész)