Juhász Szabolcs a Magyar Turisztikai Ügynökség turizmus szakmai igazgatója előadásban marketing és értékesítési tevékenység alapján határozta meg az elsődleges márkaprofilokat.
Idén ősszel 11 turisztikai térség került nevesítésre, így a Mátra-Bükk vidéke is.
Turisztikai térségek nevesítése
Előző cikkeinkben már részletesen beszámoltunk a december 3-án megrendezésre került Jövőkép konferenciáról. Az alábbi videón belül, 10:12-től ismertetésre kerülnek a térségi márkaprofilok.
A Mátra-Bükk vonatkozásában várhatóan a síturizmus alapját jelentő turisztikai fejlesztések is megjelenhetnek. Ez a vidék kétség kívül a legnagyobb síturisztikai múlttal rendelkezik.
Érdemes az előadás 22 perces teljes anyagát végig tekinteni.
Az alábbi ábrán látható a 11 lehatárolt turisztikai térség.
Az Aktív Magyarország által szervezett aktív- és ökoturisztikai szakmai konferencia idén az online térben történt meg. Szakmai 100 percesek címen zajlott négy nap, négy témában. Ez az előadás a Jövőkép előadássorozat része.
Juhász Szabolcs, a Magyar Turisztikai Ügynökség turizmus szakmai igazgatója bemutatja, hogy hogyan választották ki Magyarország 11 turisztikai térségét, amelyek kiemelten fontosak a fejlesztések során.
2018 nyarán megjelent, három részből álló,
a Mátra síéletét bemutató videófilmes cikksorozatunk
a lenti kockákra kattintva megtalálhatók!
Videófilmek: Történelmi visszatekintés a mátrai síéletre 1989-2018 között (3. rész)
Videófilmek: Történelmi visszatekintés a mátrai síéletre 1957-1989 között (2. rész)
Videófilmek: Történelmi visszatekintés a mátrai síéletre 1927-1957 között (1. rész)